Tuesday, March 3, 2015

Ocean air - Salty hair







Jeg har så utrolig respekt for havet og de kreftene som ligger i naturen. Skulle ønske jeg var skikkelig god på å surfe, og kunne ligge der ute time etter time og vente tålmodig på bølger, for å så leke med bølgene. Men, jeg er så ræva. Ikke er jeg særlig tålmodig heller. De gangene jeg kommer meg opp på brettet får jeg juling. Men det er veldig gøy, selv om jeg er skikkelig ukul og skriker,hyler banner og ler. Jeg burde overlate surfingen til my Woman, Tone Oraini. Akkurat nå er hun på Bali og holder surfe og yoga retreat, i behagelig Bali-tempo. Jeg savner henne så utrolig mye, og gleder meg til å reise på besøk til henne. Følg henne på instagram : Toneoraini. Så får du se Tones Bali.

Nå har jeg bare 4 dager igjen her i Mexico, før jeg vender snuten hjem til Oslo. Passer på å få med meg sola gå ned i havet, og leke litt i bølgene nå de siste dagene. Livet er virkelig magisk på stranda... Men, det blir faktisk veldig godt å komme hjem også nå.




No comments:

Post a Comment