Saturday, April 26, 2014

Beautiful Norway

Nå er det en uke siden jeg har skrevet til dere....
Men, nå er jeg tilbake i Oslo og tilbake på nett.
Jeg har vært litt rundt i Norge å jobbe siden sist helg.
Vakre Norge.....
Bilde under er fra Hardanger. Sist helg var jeg å spilte for en herlig gjeng i Odda.
Det var så vakker natur der. Jeg blir helt trollbundet av slik natur. Kjenner virkelig at jeg blir jorda og hvor deilig det er å være ute i så åpene landskap.
"Being grateful for the simple joy of being alive"
Norge er virkelig på sitt aller vakreste om våren, når alt blomstrer og
gror.

Nå ble jeg uheldigvis syk rett før helgen. Så jeg måtta avlyse jobb i Hammerfest :(
Utrolig trist, hadde gledet meg veldig til å spille der.
Til dere som hadde tenkt å komme å høre med spille på "Oppe & Nede" :
Jeg er veldig lei for at jeg ikke fikk kommet. Håper jeg får muligheten til å komme å spille for dere en annen gang <3 Sender dere masse varme  ❤  

Og jeg håper alle dere som er i Oslo er ute og nyter den herlige solen vi har her i byen i dag   

Oppdaterer dere litt mer i kveld :)
NYT DAGEN så lenge ......









1 comment:

  1. Det var utrolig gøy å se deg i Odda! Peneste dama :)

    ReplyDelete