Friday, May 23, 2014

NullToll hele Helgen



Tokyo - Istanbul - Oslo - Skien .... På under 48 timer !

- Det er vel nesten like lang tid det, som jeg vanligvis bruker på å komme meg i dusjen, finne ut hva jeg skal ha på meg, for å så finne ut at jeg ikke har noe å ha på meg, (selv om jeg har skapet fult av klær jeg elsker), lete etter mobilen min, lete etter nøklene mine, sende en sms om at jeg blir litt forsinket - Og gå ut av døra. 
MEN..... Etter en veldig lang reise hjem landet jeg på Gardemoen i går og rakk hjem en liten tur. Jeg fikk også to små timer med forced sleeping før jeg måtte avgårde. 

Det var umulig å sovne etter å ha sovet på nesten hele flyturen +  en mini-jetlag. Jeg orker ikke ligge å vri meg i senga når jeg ikke får sove. Har et veldig godt sovehjerte og har vanligvis aldri problemer med å sovne. Sovner som regel i det hodet treffer puta, og sover alltid godt og tungt. Men, jeg er veldig sensitiv på tidssoner og merker jetlag godt på kroppen. 
HELDIGVIS fikk jeg brukt det til noe fornuftig. Nemlig finne frem masse ny musikk ! Så nå har jeg bagen full av både nytt og gammelt, og begynner å grue-glede meg litt ekstra. Sommerfugler i magen Grue glede seg  : εїз  

Fikk satt fra meg kofferten og pakket en ny bag, full av musikk og rene sokker :) 
Klar til helgen min i Skien.


Så, er det noen av dere som tilfeldigvis bor eller er i Skien og er helt uten planer i dag eller i morgen av alle dager? Da er det stas om dere tar dere turen til NullToll Bar & Nattklubb på Langbrygga 4.

Jeg blir faktisk hele helgen og jeg trenger ett par swingomer til før jeg blir litt tøffere. Så kom og dans da vel !

Fredag 23.05 | ID 18 | CC 150,- | Dørene åpner: 22:00 | DRESSCODE
Lørdag 24.05 | ID 20 | CC 150,- | Dørene åpner: 22:00 | DRESSCODE


2 comments:

  1. Sjekk ut "New Mood" fra onnit.com. Skal være fantastisk mot blant annet jet-lag! Produktene deres er absolutt for deg som er så bevisst på sunnhet, siden beskriver produktene ekstremt bra, med tester, innhold osv. Problemet er at man ikke kan bestille til Norge, men det ordner man lett ;)
    Lykke til med musikk, har du vurdert å lage en podcast, tror du ville hatt stor suksess med det ??!!
    Magnus

    ReplyDelete
  2. Tusen takk.... Skal sjekke det ut :)
    Skal tenke litt på Podcast :) Hadde ikke tenkt på det før du skrev det nå :) Men, ja <3 Hvorfor ikke .,.....

    <3 tri

    ReplyDelete