Thursday, January 22, 2015

Casa Mexico

Jeg har hatt årets mest hektiske uker, og derfor ikke rukket å skrive noe om hvordan reisen min hit til Mexico var. Ja, jeg vet at det bare har gått 4 uker av året. MEN de siste ukene var veldig hektiske asså. Å pakke for to måneder i Mexico er ikke spøk. Jeg pleier alltid å ha med meg alt for lite (underpakking) og tar ting opp og ned av kofferten.

Reisen ned gikkveldig bra, men jeg har brukt en uke på å komme inn i rutinene her inne før første innspillingsdag.

Så her bor jeg. Costa Legre. Det er mitt hjem for de neste to måneder. Og det har det vært hvert eneste år under Paradise innspillingene, så det føles faktisk litt som hjemme. En liten bungalow i tre på stranda. Hytta står på påler rett ned i sanda på beachen. Hengekøye utenfor i palmene og åpent kjøkken nede, hvor jeg kan stå å lage mat i sola mens jeg hører på musikk i solnedgang. Det er ikke alltid varmtvann i dusjen, og da ikke hytta er helt tett (ikke tett i det hele tatt egentlig) så er det gratis/god air condition. Passer perfekt for en sånn skap-hippie som meg. Det er faktisk ikke noe som gir mer ro enn å sovne til bølgene hver natt.

Love The Casa... Min egen lille yoga retreat det her.

All good - All love :)

MEXICO <3









No comments:

Post a Comment