Thursday, February 19, 2015

Esto es Mexico









Jeg har allerede skrevet litt om hvor i Mexico jeg befinner meg. Men, jeg må dele litt flere bilder av fantastiske Sayulita med dere. Det jeg liker aller best med Mexico (Nei, det er faktisk ikke Taco.) er alle fargene og den gode viben. Mexicanere er veldig vennlig og det er en veldig god energi når du er ute i gatene. Det er så utrolig sjarmerende med de brosteinsbelagte gatene og gamle bykvartaler. Men, jeg elsker jo stranden og det å kunne tune ut alt støy. Her har du begge deler

Sayulita er en liten fiskerlandsby, som har blitt til en liten hippieoase, full av kreative mennesker og surfere. Det passer meg helt perfekt. Det er en magisk blanding av boho, beach, surf & yoga, møter mexicansk kultur og gateliv. Enten du vil gå på marked og spise gatetaco under plastvimpler til Mariachi-musikk. Eller ligge i en hengekøye på stranda, mens du drikker av en kokosnøtt. Man må jo ikke velge, når man kan få begge deler.

No comments:

Post a Comment