Sunday, February 15, 2015

Two Suns in the Sunset






"Nu vil æ færra til Mexico. Færra på tur til Mexico"
Og det kan jeg virkelig anbefale. Mexico er virkelig helt fantastisk. Får du sjangsen, så hopp på flyet til Tulum, eller til Isla Mujeres.

Stedet vi spiller inn Paradise ligger i en liten by på Stillehavssiden. Det er en liten by i delstaten Jalisco, som også blir kalt Mexicos Riviera. Og det er ikke uten grunn. På en strand ved Careyes, det er her jeg er så heldig å befinne meg hele Januar og Februar.

Selv om jeg jobber hver dag, så tar jeg meg tid til å se solnedgangen hver eneste dag. Jeg bor jo som sagt på stranda, så jeg har den beste utsikten fra bungalowen. Det hender jeg ser den fra min lille veranda, eller setter meg i sanden nede ved vannet. Jeg elsker også å ligge i hengekøya som er hengt opp mellom to palmer utenfor hytta, og se sola forvandle seg til en stor glødende rød ball, som langsomt forsvinner ned i havet. Solnedgangene på vestkysten i Mexico er helt magiske.
Akkurat nå sitter jeg på den lille verandaen i trehytta, eller Bungalowen " Casa Love " som jeg har døpt den, mens jeg nyter utsikten og skriver til dere.

Legger ved bildene av årets fineste solnedgang, som var i går. Det så ut som om solen møtte seg selv som en kule i det den sank ned i det stille rosa vannet.

No comments:

Post a Comment