Wednesday, March 11, 2015

Hello Spring ☼




Det er så deilig å være hjemme i Oslo.  Er så glad i Oslo, byen min. ♡

I dag tidlig tuslet jeg bortover gatene i nabolaget og kjente sola varme. Bar bakke og helt blå himmel. Det tittet krokus frem i bedd og trærne har begynt å våkne til liv igjen, med små knopper. Jeg tok med meg en kaffe ut, og gikk en lang tur før jeg skulle på jobb. Helt fantastisk følelse. Nå kan vintersko og den tykkeste kåpene pakkes vekk. Dette er min favorittårstid. Jeg elsker våren.
Den lysegrønne vårkåpen  på bildet er fra Designers Remix, og var en julegave fra Den Dama. Den har ligget å ventet på vårværet og ble endelig tatt i bruk.



2 comments:

  1. Blir kjempeglad om du legger ut flere antrekk!! :):) Likte alltid veldig godt antrekkene du la ut på den gamle bloggen din, veldig inspirerende og litt annerledes!! :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk <3 Skal være flink å legge ut fler antrekk fremover. Lover ;)

      Delete