Thursday, March 12, 2015

London Calling....



I morgen tidlig reiser jeg til London. Buisness & pleasure. Mest pleasure denne gangen. Ett kort møte, og masse kos. Har så vidt rukket å pakke ut fra 2 måneder i Mexico. Det er så mye klesvask hjemme, og total kaos i min ellers så oversiktelige walk-in. Så, etter ett morgenmøte i dag tidlig, gikk jeg innom mamma på Den Dama i frognerveien 4. Ville finne noe å ha med meg i kofferten, og endte opp med en veske som jeg vet at jeg kommer til å få stor glede av utover våren. Fant også dette enkle antrekket.Jeg elsker striper !!!
Fant samtidig noe å ha på meg i kveld, da er det nemlig premiere på Studio Paradise, etter Paradise Hotel. Jeg tar turen innom studio som gjest i kveld, før det bærer avsted til London med første fly i morgen tidlig.
Husk å se på Paradise kl 22.30 - etterfulgt at Studio Paradise, live på tv3play.no



No comments:

Post a Comment