Saturday, March 29, 2014

Candy + Rainbow & Washed out Mermaid .....



 " A woman's hair is her crown "

En del av jobbene jeg får, gjør at jeg må ha min naturlige hårfarge. Men, jeg må innrømme at jeg trives godt i regnbuens farger, og jeg ser at etterhvert har det gått bra med jobb også. Jeg elsker farger ❤ !  Jeg har hatt håret i mange farger nå. Husker nesten ikke alle fargene jeg har vært innom. Dere skal få se resultatet i morgen. 

Jeg blir rett og slett i veldig godt humør av det. For dere som har fulgt meg online en stund, så er det ikke noen hemmelighet at jeg har en forkjærlighet for alt som er eventyrlig magisk… Mermaids, Unicorns, rainbows, Rosa og glitter... Ballonger og "Happily ever after"  `•.¸.•´ ♥ º ☆`•.¸.•´ ♥ º ☆`•.¸.•´ ♥ º ☆

Folk som kjenner meg , vet at jeg elsker eventyr, anime, manga, rosa pixiedust, magic spells, kittens & ringpops. Jeg liker å leve litt i mitt eget eventyr. Jeg er også født i 1982, og elsker 90-tallet ! Jeg var en liten rosa raver  på slutten av 90-tallet og en del av dette sitter nok fortsatt i meg. Blandingen av 90s trashy, rave og grunge er en fantastisk kombinasjon, spør du meg :) 

Jeg hadde tilogmed blå øyenbryn en periode rundt 99… Rosa er vel den jeg hadde lengst. Jeg hadde jo rosa hår frem til høsten 2013. Flere forskjellige rosatoner i nesten 2 år sammenlagt, og jeg elsket det. 
Håret har det vært  brunt, svart, blondt, lilla, sølv, grå, hvit, magenta, grønn. Jeg hadde knallblå i Oktober og November og Grønn når jeg var på Jamaica nå i Desember.  Før jeg farget det mørkt igjen før Paradise Hotel inspillingen i Januar. Nå er det en uke siden jeg kom hjem til Oslo - så da var det på tide å sette seg i frisørstolen til Kim Vega hos "Hendrix Hair" igjen...

Jeg farger aldri håret mitt selv og har derfor sterkt og sundt hår, til tross for all farge og behandling det har fått både av styling på jobb og privat.  Det lønner seg å investere i gode hårprodukter :) Og ligge unna eksprimentering med hjemmefarging og bleking.  Nå gleder jeg med til å se hva Kim og jeg finner på :) Resultatet får dere se i morgen.  Jeg skal også skrive litt om hårfargene som har blitt brukt og hva slags produkter jeg bruker selv.



4 comments:

  1. Jeg gleder meg masse til å se resultatet! Jeg har tenkt på å farge håret rosa selv, men jeg har krøllete og naturlig tørt hår. Har du noen tips til meg?

    ReplyDelete
  2. jeg personlig ELSKER rosa hår på deg! Kunne tenkt det selv, men da må jeg vite at jeg er hos noen som kan sakene sine.. Gleder meg til å se hva du bruker og anbefaler! Hadde også blitt veldig glad om du kunne gjøre et sminkeinnlegg :)
    Take care
    xx

    ReplyDelete
  3. Dorthea : :) Ja, jeg anbefaler deg å gå til en frisør eller Colorist som er spesialist på hårfarger , og som har gjort rosa hår før. Jeg kan virkelig anbefale frisørene hos Hendrix hair. Der er de flere som er veldig bra på dette. Selv går jeg til Kim Vega - hos Hendrix Hair i Arbos Gate 2 - Rett ved Majorstua Skole. Nummeret dit er -22605083 ..... Hvis du leser neste post på bloggen, så gir jeg en del tips der :) LYKKE TIL <3

    ReplyDelete
  4. Karina Alice : Tusen Takk. Ja, jeg er enig med deg. Dette er ikke noe man burde gjøre hjemme.... :) Jeg skal lage ett sminkeinnlegg snart. LOVER ! :)

    ReplyDelete