Monday, March 31, 2014

Indigo child.....


Min naturlige farge er mørkebrun. Så Kim har mange timer med jobb foran seg :)





Denne gangen blir dette produktene som blir med meg hjem . 

Jeg er veldig glad i grønne og økologiske produkter, og elsker hårpleieproduktene fra Hempz. De er helt fantastiske i håret og enkle å bruke. De er laget av ren økologisk hampfrøolje ekstrakt og inneholder ikke parabener, sulfat, gluten eller animalske tilsetningsstoffer.

Den røde flasken er en tørrsjampo fra Hempz. Jeg bruker som regel aldri hårspray eller andre stylingprodukter for å gi frisyren hold. Men, det hender jeg bruker tørrsjampo for å gi håret volum, hvis jeg har hatt en lang dag på jobb og trenger en rask oppfriskning. Eller når jeg skal sette opp håret og trenger litt ekstra hold og motstand. "Hempz Haute Mess Dry Shampoo" motvirker også fett hår umiddelbart og skaper ekstrem volum og tekstur uten å etterlate belegg.

I går fikk jeg med meg en ny flaske med "Hempz Color Protect Conditioner". Den pleier og tilfører masse fuktighet til farget hår. Slik bevarer man fargen bedre, og ikke minst styrker det.

Hårkuren i den blå krukken er også fra Hempz. Den er har jeg brukt mye, og det er en av mine favorittprodukter for hår. " Hempz Intense Moisture Mask" er en dyptvirkende hårkur som pleier tørt, slitt og skadet hår. Masken gjenoppretter fuktighetsbalansen og gjør håret mykt, glansfult og vakkert. Perfekt for slitte hårspisser.

Tuben fra Fudge er en shampoo for farget hår. "Fudge Clean Blonde Violet Toning Shampoo" nøytraliserer gule nyanser i blondt hår og sørger for at det framstår som isblondt og glansfullt. Siden håret mitt har både vært bleket og har sølvfarge i, er dette er produkt som vil passe på hårfargen min og gi den lenger levetid. Samtidig som den vil pleie håret.

Alle disse produktene er å få tak i på Hendrix Hair på Majorstua :) Og jeg kan garantere at du får veldig god hjelp til å finne produkter som passer akkurat din hårtype hvis du drar dit.

6 comments:

  1. Jeg elsker serien fra fudge :) men hva med den andre flasken fra fudge, hva er det? :)

    ReplyDelete
  2. oi jaaaaa.... Den har jeg helt glemt ;p Det er skum som man skal ha i vått hår. Som jeg skrev så liker jeg ikke å bruke spray. Dette skummet kan man ta i håret før man tørker det, for ekstra volum. Det er også fra "Clean Blonde Violet" serien.... Som skal nøytraliserer gule nyanser ..... Den har jeg ikke testen ut enda, så det blir gøy å se :) Fudge produktene lukter jo så godt også :))))

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. De er fantastiske bra, bare å glede seg :) bruker man for mye får man lilla/grått hår av den hehe ;) jeg bruker den mye når jeg bleker og evnt striper håret, og siden håret mitt er et herk å bleke så blir det litt gult uansett.. ( har en tedens å gå fra veldig mørkt til veldig lyst) men da blir det lillagrått pga jeg bruker den hver dag ;) lurt å blande med vanlig sjampo hvis ikke man ønsker det... Åh jo man blir lilla på hendene hehehehe
    Neste uke ska jeg stripe det, så fudge fudge for meee ;)
    Jeg er egentlig ikke så glad i spray selv, men jeg trenger overhode ikke volum ;)

    ReplyDelete