Saturday, March 15, 2014

Det var en gang en Blogg ......






Det var en gang en Blogg.....

Men, jeg var ikke så flink til å oppdatere den,  så når jeg fikk meg Instagram så bestemte jeg meg for å legge den ned.

Nå i ettertid har jeg fått veldig mye mail av følgere fra den gamle bloggen, som lurer på hvor den ble av. Jeg får også daglig mail og henvendelser på twitter, facebook og Instagram fra følgere som spør og lurer på forskjellige ting… Så,  etter å ha tenkt litt på dette har jeg bestemt meg for å ta opp blogging igjen. HURRA !!!!!  :)


På denne bloggen kommer jeg til å dele litt av mitt liv med dere.  Jeg skal oppdatere den gjevnlig og skrive om livet mitt…. Jobben min, prosjektene jeg driver med og alt jeg synes er gøy! Jeg skal skrive om akkurat det jeg vil! Og selvfølgelig kommer jeg til å poste masse bilder :) Sånn som jeg liker.


- Jeg vil også prøve å bruke bloggen til å kommunisere med dere som følger meg. Jeg setter veldig stor pris på dere og er takknemlig for all støtten dere gir meg <3 Så skriv gjerne til meg i komentarfeltet, så skal jeg være flink til å svare dere og skrive om det dere lurer på.

Jeg har mye å dele med dere, så jeg håper dere tar turen innom her fremover.



ALL LOVE <3 



Triana


2 comments:

  1. Yaaay! Det er så utrolig gøy at du har begynt med blogging igjen! Lykke til videre med bloggen!♥

    ReplyDelete
  2. Hei :) Tusen takk, Håper den nye bloggen faller i smak :) ❤

    ReplyDelete