Saturday, March 15, 2014

Hands on earth....Feet in sky... Breathe....

"In every walk with nature One receives far more than he seeks…"

Jeg er så heldig at jeg får lov til å tilbringe Januar, Februar og halve Mars i Mexico. Mesteparten av tiden her nede bruker jeg på å jobbe… Men det er klart at det er en del fritid også, så det å være her nede er rett og slett helt fantastisk. Dagene går med til jobb og Yoga på stranden. ❤ 

Jeg bor i en liten bungalow på stranden, og går barbeint hele dagen. Jeg sovner og våkner til lyden av bølgene hver dag, og det vokser kokosnøtter på palmene utenfor hytten min. Bare dette er jo terapi for sjelen. Det å være her nede er  fantastisk - og jeg er så takknemlig for å kunne starte året mitt på denne måten. Nå vender jeg snart snuten hjemover. Hører rykter om at våren har kommet til Oslo…. Så nå gleder jeg meg også til å komme hjem.


Yogatær i solnedgang 



Utsikt fra sengen. - Lykke : Å våkne til lyden av bølger...


Sjamponist ved poolen.... Takk til Therese som delte pannekaker og vin med meg. Og for at hun har holdt ut med meg under hele oppholdet i Mexico:) 

Sjekk bloggen hennes aanonli.com - Dama er helt RÅ!


No comments:

Post a Comment