Wednesday, March 26, 2014

My Jet Lag has Jet Lag ❤


De aller første dagene etter jeg kom hjem, har virkelig gått i ett. Det har vært en del "Paradise" promo og intervjuer. Jeg sliter med jet-lag - og har sovet lite siden jeg kom hjem. MEN, det er så godt å være tilbake i Oslo... Så det er egentlig helt greit. Dessuten har jeg verdens beste jobb. ❤ Dagen etter jeg kom hjem til Oslo, hadde TV3 en litt forsinket,  men veldig velfortjent Premierefest på Nox i Oslo.


- Det tar alltid litt tid å komme tilbake til hverdagsrutinene hjemme, etter å ha vært så leng borte. Det tar jo tid for kroppen å omstille seg til en ny døgnrytme etter 3 måneder på en annen side av jorda. Jeg har så smått begynt å komme inn i de rutninene jeg har når jeg er hjemme, sammen med ny døgnrytme og masse nye spennende prosjekter som har liggert å ventet. Gleder meg til å sette i gang nå. Er så mye spennende som skjer fremover nå. Jeg skal dele alt med dere etterhvert. Det er jo det som er så kult med å ha blogg igjen :) Weeeee!

Denne uka har det vært fult kjør med promo og besøk i forskjellige  radio- og TV-kanaler, hvor jeg har snakket om årets Paradise-sesong, og litt om hva jeg skal videre fremover. Mandag var jeg å besøkte jentene i Radio P5. Og tidlig samme morgen fikk Silje & Line i "P3 Morgen" rote litt i veska mi.

Trøtteste trynet På P3 Morgens VeskeSnoking.
 - Vesken er forøvrig den samme som jeg hadde på Paradise Festen- Den er fra Alexander Wang sin nye kolleksjon. Til salgs hos " Den Dama " nå.

I går var jeg på besøk hos Radio NRJ.  De har en egen " Paradise Radioblogg" hver morgen gjennom hele årets sesong. Verdt å få med seg, hvis man er Paradise Fan :)


I morgen, torsdag -  er jeg gjest hos Einar Tørnquist.  Legger ut linken til det senere.

No comments:

Post a Comment