Friday, March 21, 2014

Chopcakes & WomanLove

Jeg må bare få skryte litt av den fantastiske venninnen min Tone Oraini. Jeg er så stolt av hennne og synes hun fortjener litt skryt. Ikke nok med at hun er en av de beste og varmeste menneskene jeg har møtt, hun er også en utrolig sterk og en kreativ business kvinne.

Nå er Tones nye bok "Tone Orainis Fristelser" ute i butikken... Den er full av Fantastiske oppskrifter og bilder og er absolutt verdt en titt.


Den første boken hennes "Kakefest" er fortsatt i salg.

Om to uker reiser Tone tilbake til Bali, hvor hun har sitt andre hjem. Der skal hun jobbe videre på den neste boken sin, en bok om Bali. En smak av paradis... Med masse sunne oppskrifter. DEN gleder jeg meg virkelig til.

Tone : Jeg er så stolt av deg! Rocker Bolla!!!! Nationalsangen vår skal synges for full hals på Daten ;)

I love you - Soul Sister Woman Love



- Alle bildene er tatt av fotograf Lise Sundberg. 

No comments:

Post a Comment