Wednesday, March 19, 2014

OSLOVE ......



Happy Brain Fog & Jetlag :) Da er jeg tilbake i Oslo! Byen min....... Jeg føler meg alltid hjemme, uansett hvor i verden jeg er. MEN, jeg må innrømme at en stor bit av hjertet mitt vil alltid være i Oslo. Nå skal jeg rett i seng, etter en lang reise. Dette blir faktisk første gangen jeg sover i min egen seng på 3 mnd. ZZZzzzzZZZZZZ....

Vil takke for alle bursdagshilsner jeg har fått på mail i dag <3  Jeg har ikke rukket å feire dagen enda, da jeg har brukt dagen på å komme meg hjem.....  Jeg blir så glad for hver eneste fine mail og comment. Alle gratulasjoner dere har sent meg betyr masse !!!! TUSEN TAKK! They really made my day. I feel so LOVED & BLESSED....

God natt fine folk  

2 comments:

  1. Gratulerer med overstått - og velkommen hjem!

    Kan tenke meg det er herlig å være tilbake, samtidig som tre måneder i solen ikke høres så gale ut...

    ReplyDelete
  2. Tusen takk.... Nei da, Mexico var fantastisk :) Men, det er helt fantastisk å være tilbake også :) <3

    ReplyDelete