Monday, June 16, 2014

Isla Magica

Gumball 3000 - vel overstått. For en opplevelse. Herlig galskap !!!!!! 
De siste dagene har jeg brukt på å nyte sol og saltvann på Ibiza.... En av de vakreste stedene jeg vet om. Jeg elsker alle de små bortgjemte strendene og klippene der. For ikke å snakke om den magiske energien som er på øya. 

Jeg har også brukt to dager på å skyte en del bilder.... De skal dere få se senere. Skal også fortelle dere hva de er til snart..... Litt hemmelighetsfull enda. 
Kommer hjem til Oslo i morgen - og tenkte jeg kunne poste noen bilder fra Gumball. 


Ibiza morning - Foto: Olav Stubberud


7 comments:

  1. Hei Triana ! :) Fant ikke noe e-post adresse til deg, men jeg lurte på om du hadde vært interessert i nytt bloggdesign? Jeg tror vi kunne laget noe skikkelig bra til deg, og evt flyttet deg over til en egen del på hjemmesiden din, litt sånn som jeg har laget her www.curvesandi.com . Ta kontakt hvis du er interessert! :D

    Hilsen Thea :)
    itsthea.com

    ReplyDelete
  2. Hei

    Synes kaken du laget til Camilla P så vld fin ut, og siden jeg ikke baker, så hadde en smågodt kake vært perfekt! Jeg regner med alt er spiselig, bortsett fra pinnene du stikker inn smågodt med. Men jeg har aldri sett så store biter smågodt noen gang - det hvite... Kunne du ha tipset meg? Takk om så...

    ReplyDelete
  3. MK : Hei hei :) Tusen takk ;) <3
    Jeg hadde nok ikke laget kaken helt selv - Men, fikk hjelp av en dame i Ibiza.... De store hvite var store Marshmallows - holdt sammen av tannpirkere. Og Resten var vanlig smågodt - også holdt fast med tannpirkere. Kaken er nok ikke så vanskelig å lage... Bare å bruke litt kreativitet . LYKKE TIL :)

    ReplyDelete
  4. Snakker om magisk energi, utrolig nydelig sted og når verdens 8ende underverk er med på bilde og alltid like bevisst på å nyte og uttrykke det du sitter pris på, så smitter du ihvertfall meg :-) Driter I hvor corny det høres ut, du e helt rå tvers igjennom! Skamfet farge på håret :-) Ha en snasen uke !! ♥
    Magnus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Magnus :) TUSEN TAKK FOR FANTASTISKE ORD <3 De varmet veldig :) Takk takk takk!!! Håper du nyter sommeren. KLEM ♥

      Delete
  5. Er jo meg som skal takke for at du får meg til å stoppe opp å sitte pris på små som store ting og alt det flotte vi er omringet av til nesten enhver tid. Ta vare på det, en sjelden egenskap i dagens samfunn, og fortsett å spre det :) For din egen del, smitten går av seg selv ;-) !! Så takk igjen, utrolig hva litt  skifte av fokus gjør, viktigste påminnelsen vi alle trenger. Ikke bare spesifikt denne (dagen) bloggen, men selvsikkerheten din enten det gjelder enhjørninger eller forsidebilde. De fleste spiller vel på hva som selger eller de tror folket vil høre. Forståelig,  men destruktivt som oftest. Uansett, før dette blir en bok og du letter og jeg blir stemplet som stalker, så ønsker jeg deg en flott sommer tilbake ;-) Heier på deg... Go'klem, hører sikkert plutselig fra meg, kjeft hvis du går lei ;-) ♥

    ReplyDelete