Saturday, February 7, 2015

Chocolate Fix




Skal jeg fortelle dere hva jeg har gjort i dag ? Jo.... Jeg har ligget inne i min lille bungalow med gardinene igjen, og klødd på alle myggstikkene mine. Jeg har lest bok, sett litt serier og klødd. Jeg skulle egentlig ut i sola, og bruke dagen fornuftig og kose meg med sand mellom tærne, men jeg satt liksom fast i senga. Tror kroppen min er så innstilt på at det er helg, at den prøver seg på sit-ned streik. Satt litt å så ut på havet utenfor, og lurte på om jeg skulle gå ned til vannet og gjøre en eller to yoga øvelser, bare for å kunne ta ett bilde å skrive på bloggen at jeg hadde gjort "litt" yoga. Men, i steden ble jeg liggende å se serier og klø. Fant "A world without mosquitoes" av Janet Fang på nett. Begynte å lese, og plutselig hadde det gått enda en time. Ja da, jeg ligger her enda jeg. Og jeg skal ikke på jobb før om 3 timer. Det er Parsermoni i kveld, og en gjest skal sjekke ut av hotellet. Det blir veldig spennende. Men, det er fortsatt 3 timer til, hvor jeg kan ligge her.  Drømmer om Sjokolade, Nachos og en verden uten myggstikk....


Håper dere har en fantastisk lørdag.
Kjærlighet ( og sjokolade ) til alle 


No comments:

Post a Comment