Friday, February 6, 2015

Days on the Beach





En del av dere lurer på hva jeg bruker tiden her i Mexico på, når jeg ikke er på jobb. Vel, jeg tilbringer mesteparten av fritiden min på stranda. Jeg elsker havet, og det er en gave å kunne være så nærme havet. Jeg bor jo på stranda mens jeg er her, så da har jeg sand og bølger med en gang jeg går ut døra. Jeg er også så heldig å ha ett par veldig gode venner og kjæresten min med meg her nede. Så jeg tilbringer mye tid med de. Selv setter jeg også stor pris på alenetid. Jeg trener og gjør yoga på stranda, bader, går lange turer, tegner, hører på musikk, tar bilder og leker meg med fotokamera. Nå prøver jeg også å lære meg å spille gitar. Det er så gøy det! Spennende å se hva som skjer, når man legger ett instrument i hendene på en utålmodig person. Jeg har heldigvis en veldig tålmodig lærer. Skal holde dere oppdatert, men kan ikke love konsert helt med det første :p

No comments:

Post a Comment