Thursday, February 5, 2015

Paradise Tour


Tenkte jeg skulle vise dere hvordan min utsikt ofte er på jobb her nede. På bilde holder vi på å filme introstikk til en av programmene. Dere vet, det lille klippet i starten av hvert program, der jeg forteller litt om hva som kommer til å skje i dagens episode og ønsker alle "Velkommen til Paradise".  Lurer på hvor mange ganger jeg har ønsket folk velkommen til hotellet ? Det begynner å bli en del, og det er fortsatt like hyggelig. Bildet er tatt utenfor garderoben min på hotellet, der veldig mange av introstikkene spilles inn. Utsikten er helt fantastisk, og dere ser jo hotellet i bakgrunnen.

Når vi spiller inn programmet så regner vi arbeidsdagene våre i noe som vi kaller "Paradise" uker. Vi regner da ikke med dagene fredag, lørdag eller søndag.  Vi spiller inn hver eneste dag i de to månedene vi er her. Gjestene på hotellet blir filmet på overvåkning 24 timer i døgnet, hele oppholdet sitt.  Har akkurat kommet hjem fra en dag med innspilling av en sermoni på hotellet nå. Enda en veldig spennende dag på jobb. En ny gjest sjekket inn, så det blir spennende å komme tilbake i morgen å se hvordan den nye gjesten har kommet inn i gjengen. 

Hvis du vil ha en liten eksklusiv rundtur på hotellet, så kan du se det på min Facebooke Page .


No comments:

Post a Comment