Wednesday, February 25, 2015

Gold Flashing



Jeg tipper at de midlertidige tatoveringene fra " Flash Tattoo" i metallisk guld, sølv og sort vil bli en stor trend denne sommeren.  Selv er jeg jo full av tatoveringer fra før, så det er ikke så lett å finne ledig plass, og de kan kræsje litt med Old school stilen på de fargerike tatoveringene jeg har fra før. Men, hvis man setter de som smykker, ser det veldig kult ut. Jeg måtte jo prøve de på stranda her nede, og de er veldig lette å ta på. Veldig morsomt å leke seg med på fest eller festival i sommer. Spesielt hvis du er en av de som kanskje ikke tør å tatovere deg. Det finnes mange forskjellige motiver å velge mellom, så da kan du finne noe som passer din stil.

Personlig synes jeg de i guld og sølv blir helt utrolig lekre på solbrun hud, når de settes på slik at de ser ut som smykker.


No comments:

Post a Comment