Monday, February 23, 2015

Tuesday Face


Jeg elsker når Therese sminker meg, og føler meg alltid litt ekstra fin da. På dette bildet har hun lagt en naturlig look med litt shimmer. Jeg trives best når jeg ikke har så mye sminke på meg. På jobb får jeg ofte en del sminke, og da er det deilig å kunne gå uten, eller med mindre ellers. Men, jeg er veldig glad i leppestift til fest. Jeg er Spesielt glad i rødt. Både klassisk rødt, orange til mørkere røde over i lilla. Looken på bildet fra i dag liker jeg veldig godt, med lepper i nude.

Foundation som er brukt her er "Face & Body" fra MAC. En av mine absolutt favoritt foundations. Jeg har brukt den selv veldig lenge. Den har en lett dekkevne og jeg føler den bevarer naturlig glød i ansiktet.
På bildet har Therese også brukt disse produktene : 

Ansikt : MAC Mineralize skinfinishing powder fra MAC og Anastasia Contouring kit 
Øyne : Anastasia Custom eyeshadow, Anastasia Gilded Eyeshadow, MAC All that Glitter
Bryn : Anastasia Chocolate Dip brow pomade 
Vipper : Chanel Sublime mascara: 

Hvis du vil ha gode makeup tips med fine bilder som forklarer, eller kanskje du vil vite hvordan Therese sminket meg til 80´talls shooten vi gjorde for "Paradise Hotel" i år ....  Da burde du ta en titt på siden hennes Aanonli.com.

1 comment:

  1. Hvor er den lange, svarte mønstrede kjolen du bruker i reklamen for Paradise Hotel? :-) Den er så nydelig! håper på svar:) klem <3

    ReplyDelete