Sunday, February 22, 2015

Wild Wild West





Jeg elsker å kle meg ut, og jeg går ikke glipp av en eneste annledning til å kunne ta på kostyme til fest. Jeg klarer å komme meg på to eller tre utkledningsfester i året, minst, pluss Halloween, som sammen med 17 Mai er mine favorittdager. Jeg skal legge ut bilder av noen av kostymene fra tidligere fester på en av de neste "Flashback Friday, så dere får se. Men, her kommer litt bilder fra i går kveld.

Jeg var nemlig på "Cowboy & Indian" Party, her i Mexico. Jeg kunne jo ikke gå glipp av sjansen til å få male meg i ansiktet. Må si at folk hadde vært kreative, og det var utrolig gøy med line dance, campfire og Saloon som satte skikkelig Western stemning. Senere på kvelden spilte Nuno musikk som fikk oss til å riste løs, som han pleier. Fikk både shake ass og prøvd meg på hesteskokast.

Bildene er utrolig dårlig kvalitet, da jeg ikke hadde med kamera. Men, håper dere kan tilgi meg for det denne gangen.


No comments:

Post a Comment