Monday, March 16, 2015

Londoning in Spring


Jeg hadde trodd at det skulle være vår i London, men det var fortsatt litt kaldt. Tok på meg den store kåpa mi fra Designers Remix, ett stort skjerf og gode spasersko fra Alexander Wang. Ut å gå. Jeg gikk og gikk og gikk. Noe av det beste jeg vet når jeg er i store byer er å gå. Nå kjenner jeg London godt og jeg har en del favorittsteder jeg alltid går når jeg er her. Men, det blir alltid til at jeg går mye når jeg er her. Er dere i London og vil sjekke ut en sjarmerende og god veggie restaurant, så kan jeg anbefale Mildreds i Soho. Hit kan man gå selv om man spiser kjøtt, menyen er veldig variert og alle finner noe som frister. Det er alltid veldig travelt, men det går fort å få bord hvis man tar en drink i baren mens man venter.

Nå gleder jeg med til å komme hjem til Oslo og ta ut sykkelen min.

No comments:

Post a Comment