Monday, March 16, 2015

That Sunday Feeling


Tilbrakte hele søndag i senga. Spiste for mye snop, fikk litt vondt i magen, spiste litt til og koste meg ihjel. JEG ❤ SØNDAGER !!!! Jeg elsker også å handle mat i London og kan tilbringe mange timer i matbutikkene her. Det er ikke alltid så lett å finne smågodt og snacks når man er vegetarianer / veganer i Norge. Men, det blir heldigvis bedre og bedre. Veldig mye av det godteriet som selges i butikkene i Norge inneholder desverre animalske ingredienser. Her har de ett mye større utvalg når det kommer til veganske produkter. Jeg har fylt kofferten med vegansk ost.


I tillegg så overrasket Nuno meg med en hel haug pysjamaser, vegansk snop og vegansk sjokolade som han hadde kjøpt til meg. Happy Birthday to me - 4 dager på forskudd. Han mener nemlig at jeg ikke er flink nok til å slappe av og vil at jeg skal ta meg en velfortjent pause fra jobb i påsken. Så tenkte han at jeg da kanskje automatisk går inn i hvilemodus når jeg tar på meg en av disse kosebuksene. Jeg er virkelig verdens heldigste jente.
Nå kan påsken komme. Jeg er klar til å fylle påskeegget mitt.

No comments:

Post a Comment