Tuesday, March 10, 2015

Paradise Premiere



De første to dagene hjemme i Oslo har vært kaos. Føler meg litt lost. Går bare rundt i halvsøvne og smiler. Er så deilig å være hjemme, men jeg må innrømme at jeg er litt sliten.  Jeg har prøvd å snu døgnet, men er fortsatt på Mexico-tid. Dagen i går gikk på å gjøre presse før premieren. Jeg er ikke helt avklimatisert, så jeg var litt redd for å fryse. Jeg så vel litt ut som Waldo, pakket godt inn i skjerf og lue, og brillene som jeg bruker når jeg kjører bil.

Etter en runde hos radiokanalene, så bar det avsted til Fabrikken, der premierefesten ble holdt. Første episode ble sendt på store skjermer, og det var utrolig god stemning.
I dag sendes programmet til ny tid 22.30 - på tv3.
Nå skal jeg bruke de neste dagene på å komme litt i orden hjemme. Ikke helt system enda. Kofferter og rot som skal pakkes ut, og hauger med klesvask. Og en nyopppusset spisestue, som trenger møbler.  Torsdag er jeg gjest i Studio Paradise, som dere kan se på tv3play.no. Fredag reiser jeg noen dager til London. Gleder meg veldig til det, og skal selvfølgelig holde dere oppdatert på turen.

5 minutter til ny episode av Paradise Hotel, det må dere ikke glemme.


Bildene over har jeg stjålet fra NRKp3 sin instagram, og vg.no.

No comments:

Post a Comment