Sunday, March 8, 2015

Ready Set Go



Oslove  

Etter en reise på over ett døgn, tre mellomlandinger, 7 timer i transit , og en kjip trekantsandwitch i London - Er jeg endelig hjemme i Oslo.
Home sweet home. For en glede det var å se at asfalten i Oslo er bar. Det er snart vår. Helt fantastisk tid å komme hjem.

 I morgen tidlig skal jeg på en liten radiorunde, før premieren. Jeg starter med P3 morgen kl 07.00 , og fortsetter videre til NRJ. Har en del timer å omstille og jeg kjenner at jeg kommer til å få litt juling av jetlagen. Å stå opp klokken 06.00 er ikke noe for meg, med eller uten jetlag. Men, det er  en spennende dag i morgen, og jeg gleder meg. Vekkerklokka er på, og jeg har lagt inn tid til en stor kaffe.

PS : Dere må huske å få med dere sesongpremieren i morgen. kl 21.30 på tv3.


No comments:

Post a Comment