Thursday, March 5, 2015

Coming home





It´s a wrap !!!!

Og for en finale.
Jeg kan desverre ikke legge ut bilder fra finalen enda. Men, jeg kan love dere at det blir en spennende finale. Når programmet begynner å gå, kan jeg begynne å skrive litt mer om det. Har tatt mye backstagebilder fra innspillingen og selvfølgelig masse garderobe og sminkerom-selfies. Så dere skal få se hvordan det er bak kamera også. Men, må vente med å poste ting om programmet, til det er på lufta. Det er heldigvis bare noen få dager til. Merker at jeg er skikkelig spent.

Premieren er allerede nå på mandag. Innspillingen er over, og jeg føler at to måneder har gått utrolig fort. Det er på tide å vende nesa hjemover. Jeg savner selvfølgelig Oslo veldig nå, så det skal bli veldig godt å komme hjem. Selv om det har vært to fantastiske måneder. Det er jo mange hjemme som jeg gleder meg veldig til å se nå.

Jeg har tatt farvel med min lille bungalow og pakket bilen.  Så da er det bare å kjøre inn til byen, for å fly hjem i morgen tidlig.

Hasta la vista Méjico !


No comments:

Post a Comment