Wednesday, March 4, 2015

This day - Today





" Make today ridiculously amazing "


Våknet tidlig og så soloppgangen. Reiser tilbake til Norge om to dager, så jeg ville få med meg den. Selv om at jeg må tteopp tidlig. De vakreste soloppganger og solnedganger jeg har sett, har jeg sett her i Mexico. 

Spiste frokost under en palme, fersk frukt, juice og soyayoghurt. Slentra ned på stranda og gjorde litt yoga før en god meditasjon. Jeg er litt ukonsentrert om dagen og merker at det er siste innspurt før finale og siste dag på jobb her nede. Tok en dusj i iskaldt vann. Det har ikke vært varmt vann i bungalowen på en uke. Internet virker i dag.  This is Mexico. Gikk opp til sminkerommet, som ligger i Crew-campen. Møtte Coffee, en av hundene her, på veien bort. Ble sittende i sanda å kose med den lille ørkenrev-lignende hunden alt for lenge. Kom for sent til sminke, igjen. Elsker å sitte i sminkestolen til Therese. Fikk sminke, og så plutselig ikke trøtt ut lenger. Gikk sammen med Therese Nena for å spise lunsj. Avokado og bønner. Avokado og bønner til lunsj hver dag.

Kjørte sammen opp til hotellet hvor vi spiller inn programmet . Hadde dagseremoni i over 30 varmegrader. Trodde en av de fyllesyke deltagerne skulle besvime på sett. Men, de er alltid i god form, selv etter en hard hotellfest kvelden før.  Jeg derimot, svetta i den fine kjolen min og drakk to flasker vann. Kjørte rett tilbake til bungalowen etter jobb, vrengte av meg klærne og hoppa i en bikini. Gikk rett ned for å leke med bølgene. Etter en halvtime i vannet begynte sola å gå ned. Satte meg i sanda for å se solnedgangen. Vakkert. Begynte å småfryse, gikk inn i bungalowen for å finne en sarong, ble spist av mygg på 3 minutter. Gikk glipp av sola som gikk ned i havet, fordi jeg lette etter myggspray.  Satt meg på verandaen sammen med Therese, akkurat slik som vi sitter hver eneste kveld etter at sola har gått ned. Tente kubbelys på bordet mellom oss, og hver vår Mac. Sånn sitter vi i ca 20 minutter, før vi drar for å spise middag.
Livet er virkelig hærlig. Så vakkert.

No comments:

Post a Comment